woensdag 16 juli 2008

Haal de juiste surfer naar je site

Chris Chariton van Imedia Connection schreef pas het artikel: 'focus on the customers, not the clicks.'. Dit artikel is eigenlijk een herhaling van de lessen: focus niet te veel op het aantal bezoekers (kwantiteit), maar eerder op de kwaliteit van je bezoekers.

De auteur geeft vervolgens een aantal voorbeelden hoe je gericht bezoekers kan aantrekken. Het codewoord is hierbij: target. Kies uiterst nauwkeurig je adwords uit (zorg dat je je doelpubliek bereikt) of adverteer op niche-sites/verticals.

Eens de bezoeker naar je site is gelokt, begint het pas en moet je van die gelegenheid gebruik maken om je doelen te verwezenlijken. Je kan dat zien als een ruil waar beide partijen (jij en de surfer) baat bij hebben. Bijvoorbeeld: hij geeft zijn gegevens, jij levert extra tools.

Het volledige artikel rond het optimaliseren van de website traffic is te lezen op:
http://www.imediaconnection.com/content/19928.asp

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Over deze e-commerce blog


Deze blog probeert alle Ecommerce ondernemers met breed e-commerce nieuws en tips te inspireren. Ze wordt geupdated met de medewerking van de studenten van de avondopleiding 'ecommerce ondernemer' aan Syntra Genk.


Ben je op zoek naar een e-commerce of internetmarketing cursus of wil je meer informatie over de avondopleiding ecommerce aan Syntra, stuur me dan een mailtje.



Boeken rond e-commerce..tips!